venerdì 9 gennaio 2015

Preferiti di Dicembre 2014



Un po' in ritardo visto che siamo già a gennaio, però volevo cominciare anch'io la mia serie di video sui preferiti del mese, mostrandovi cosa mi è piaciuto di più fra i miei prodotti beauty e make up, accessori e vestiti che ho indossati, materiali e creazioni che ho realizzato, libri o film e anche blog e canali che voglio consigliarvi!
Spero vi piaccia!


A little bit late since we're in January already, but I wanted to start the monthly favourites series too, showing you all my favourite beauty and make up products, accessories and clothing that I wore, materials and crafts I made, books or movies and even blogs and channels I want to recommend!
Hope you like it!




Kisses,
Elisa


2 commenti:

  1. OMG I need to update my Youtube account ;) I don;t have December favourites but I will make one for January faves at the end of the month.

    RispondiElimina
    Risposte
    1. :) Share the link when you upload the video, so I can see it! I always like to discover new channels!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...